Látogatókutatás készítése során a látogatókat helyezzük gondolkodásunk középpontjába. A kutatás során jól meghatározott kérdésekre keressük majd a választ, ami érintheti a látogatói szokásokat, jellemzőket, motivációkat, elvárásokat, véleményeket és a látogatókra gyakorolt hatásokat is. Emellett a nem látogatók felmérésére is lehetőséget ad egy látogatókutatás elkészítése.
Mire használhatunk egy látogatókutatást?
- Látogatói profilok, szegmensek meghatározása
- Motivációk, gátlótényezők felmérése
- Igények, elégedettség megismerése
- Fejlődési lehetőségek kidolgozása
- Hatások vizsgálata
A kutatás végén készített beszámoló minden esetben a gyakorlatban használható javaslatokat tartalmaz.
A szolgáltatás ára: feladattól függően előzetes egyeztetés alapján
Mit tartalmaz a szolgáltatás?
- 60 perces előzetes online vagy személyes konzultáció, amely során megbeszéljük, hogy mi a kiinduló kérdése a látogatókutatásnak, milyen információk állnak rendelkezésre
- Látogatókutatási terv készítése
- Adatgyűjtési eszközök kidolgozása
- Adatgyűjtés
- Adatfeldolgozás, adatelemzés
- Magyar nyelvű teljes beszámoló
- Magyar nyelvű rövidített beszámoló
- Igény szerint 60 perces workshop tartása a kutatásban érintettek számára a látogatókutatás eredményei alapján
Kinek ajánlott a Látogatókutatás szolgáltatás?
Akkor érdemes egy látogatókutatást elkezdeni, ha az illeszkedik egy látogatófejlesztési stratégiába vagy annak az előkészítését, kidolgozását segíti. Mindig fontos a munkatársak elköteleződése a kutatás mellett és hogy rendelkezésre álljanak a megfelelő erőforrások is.
Amennyiben a Látogatókutatás szolgáltatás az Ön számára érdekes lehet, kérem keressen az agnes@kulturalisertekeles.hu email címen, hogy megbeszélhessük a részleteket.