Látogatókutatás készítése során a látogatókat helyezzük gondolkodásunk középpontjába. A kutatás során meghatározott kérdésekre keressük majd a választ, ami érintheti a látogatói szokásokat, jellemzőket, motivációkat, elvárásokat és a véleményeket. Emellett a nem látogatók felmérésére is lehetőséget ad egy látogatókutatás.
Mire használhatunk egy látogatókutatást?
– Látogatói profilok, szegmensek meghatározása
– Motivációk, gátlótényezők felmérése
– Igények, elégedettség megismerése
– Fejlődési lehetőségek kidolgozása
A szolgáltatás ára: feladattól függően előzetes egyeztetés alapján
Mit tartalmaz az ár?
– 60 perces előzetes online vagy személyes konzultáció, amely során megbeszéljük, hogy mi a kiinduló kérdése a látogatókutatásnak, milyen információk állnak rendelkezésre
– Látogatókutatási terv készítése
– Adatgyűjtés
– Adatfeldolgozás, adatelemzés
– Magyar nyelvű beszámoló (max. 40 oldal mellékletekkel)
– Igény szerint – 60 perces prezentáció a munkatársak számára a látogatókutatás eredményeiről
Kinek ajánlott a Látogatókutatás szolgáltatás?
Akkor érdemes egy látogatókutatást elkezdeni, ha van egy kiinduló kérdés, amelyre választ szeretnének kapni a látogatókkal kapcsolatosan. Emellett fontos a munkatársak elköteleződése a kutatás mellett és hogy rendelkezésre álljanak a megfelelő erőforrások is.
Amennyiben a Látogatókutatás szolgáltatás az Ön számára érdekes lehet, kérem keressen az agnes@kulturalisertekeles.hu email címen, hogy megbeszélhessük a részleteket.
Ha úgy gondolja, hogy egyelőre még nem kezdenének bele egy látogatókutatásba, de szeretnék rendszerezni a látogatókról rendelkezésre álló adatokat, akkor a Látogatóelemzés szolgáltatásomat tudom ajánlani.