Látogató?Kutatás! 2. – A látogatókutatás lépései – összefoglaló
A Látogató?Kutatás! beszélgetéssorozat második alkalmán a jelenlévők megismerhették, milyen lépéseket kell végigcsinálnunk egy kutatás során.
Látogató?Kutatás! 1. – Miért készítsünk látogatókutatást? – összefoglaló
A Látogató?Kutatás! beszélgetéssorozat első alkalmán 11-en vettünk részt. Témánk az volt, hogy Miért készítsünk látogatókutatást?
Mit várnak a látogatók az újranyitáskor?
A Morris Hargreaves McIntyre nemzetközi tanácsadó cég összegezte a 2020 júniusa és októbere között Nagy-Britanniában gyűjtött látogatói visszajelzéseket.
Látogatói felmérések a COVID-19 járvány idején
A világ számos országban a pandémiának nem csak a kulturális szektor működésére gyakorolt hatását vizsgálják, hanem azt is, hogy a közönség, a látogatók kultúrafogyasztása, elvárásai, motivációi hogyan változtak meg az elmúlt egy évben.
Magyar múzeumi kutatások a járvány idején
Egy éve határozza meg életünk minden területét a koronavírus járvány. Ez alatt az idő alatt hihetetlenül sokat változott a kulturális világ, a lehetőségek és az elvárások is.
Hány évesek a látogatóink?
Látogatókutatások és adatgyűjtések során a demográfiai kérdések között szinte mindig szerepel, hogy hány éves Ön? Miben lehet segítségünkre, ha tudjuk, hogy hány évesek a hozzánk látogatók?
Múzeumi látogatókutatás zárva tartás idején
Idén már második alkalommal érkezett el a kényszerű, kötelező zárva tartás a múzeumok életében, ám most már bizonyos mennyiségű tapasztalattal rendelkeznek az intézmények a zárva tartás idején megvalósítható működésről, munkákról.
Cards for Culture
A Cards for Culture egy olyan játékos eszköz, amely segítséget nyújt az intézményi stratégia és a tervezési folyamatok kidolgozása során.
Téphető kupon – egy egyszerű mérési eszköz
Nagyobb eseményeken, különösen azokon, ahol sok gyerekes család vesz részt pl. Múzeumok Éjszakája, jó eszköz lehet a vélemények gyűjtésére a téphető kupon.
Folytatása következik…
Eljött az ideje, hogy megnézzük, mit viszünk magunkkal a kulturális intézmények újranyitására, mit tapasztaltunk, tanultunk meg a kényszerű zárva tartás idején.
Múzeumok látogatói a járvány idején 2020 – kérdőív értékelés
2020 áprilisában egy kérdőív segítségével a múzeumok látogatókkal kapcsolatos jelenlegi helyzetét szerettem volna jobban megismerni.
Hogyan hat a nézőre az előadás? – Színházi közönséghatás vizsgálata
1976-ban a Film Színház Muzsika című kulturális képes hetilapban jelent meg Nánay István cikke, amelynek témája a színházi közönséghatás vizsgálata, mely terület újdonságnak számított a hetvenes években világszerte és Magyarországon is.