Ügyesen kihasználták a kérdőívezés adta kapcsolatfelvételi lehetőségeket: azoknak is írtak, akik most nem nyertek a nyereményjátékukon.
Minden vélemény fontos – Interjú a MU Színház kérdőívezéseiről
Sztripszky Hannával, az MU Színház közösségi programokért felelős munkatársával beszélgettem arról, hogy ők hogyan is kérdőíveznek.
Párbeszéd a könyvtári látogatókkal – Interjú a szegedi Klebelsberg Kuno Könyvtár felméréseiről
Az SZTE Klebelsberg Könyvtárával akkor találkoztam először, amikor láttam egy 2014-es infografikájukat az olvasói elégedettségmérésükről.
Hogyan vizsgáltuk meg az Evangélikus Múzeum látogatóinak elégedettségét?
Azt szeretném bemutatni, hogy az Evangélikus Országos Múzeummal közösen végzett látogatókutatás során mi hogyan néztük meg az elégedettséget.
Kik a Metropolitan Múzeum digitális gyűjteményének a látogatói? – 2. rész
A new york-i Met Múzeum digitális elemzője, Elena Villaespesa cikke a múzeum online gyűjteményének látogatói szegmentációval folytatódik.
Kik a Metropolitan Múzeum digitális gyűjteményének a látogatói? – 1. rész
Elena Villaespesa, a new york-i The Metropolitan Museum of Art digitális elemzője 2017-es látogatókutatásakor azt vizsgálta, mi motiválja a látogatókat, milyen igényeik és elvárásaik vannak és milyen útvonalon keresztül jutnak el a Met digitális gyűjteményébe.